Ribar sa Lopuda (GAY priča)

Copy the link

-Posle 25 godina,poželeo sam da sebe častim letovanjem na Jadranu,mislim da je Hrvatsko primorje najlepše na svetu,svaki pomisao na odlazak tamo budio je lepe uspomene na detinjstvo koje je bilo srećno u najbolje vreme živeći u državi snova.
-Vozom sam pošao iz Beograda oko 20h direktnom linijom do Splita,pošto sam avanturista po prirodi,voz je dobro došao da upotpuni moju želju za putovanjem i uživanjem u pejzažima kuda je prolazila pruga.
-Od uzbuđenja sam jako malo spavao u toku noći,negde oko 10h ujutru stigao sam u Split,tamo sam posle jutarnje kafice iznajmio auto i uputio se prema Dubrovniku Jadranskom magistralom je*am želeo da uživam u vožnji kraj mora dok me greju prijatni i topli zraci sunca.
Tih 215 km je činimi se proletelo brzo dok sam uživao u nečemu što volim,kola sam ostavio u luci Dubrovnik odakle sam se ukrcao u trajekt i uputio prema ostrvu Lopud,u istom su nas upozoravali da se ne naginjemo sa broda ali ja sam tako bio fasciniran čistoćom mora u kojem su se videle ribice kako plivaju da sam negde u blizini pristaništa skliznuo sa ograde i upao u more.
-Mislio sam da ću se udaviti dok sam gutao slanu vodu jer nisam bio neki plivač,Riba*a obližnjeg čamca uskočio je u more i svojim snažnim rukama me izvukao na obalu.
-Izgubio sam svest,prislonio je svoje vlažne usne na moje i dao mi veštačko disanje,kroz telo mi je prolazilo strujanje puno uživanja dok me je vraćao u život,osećao sam mešavinu mirisa Jadranskog pastuva i slanog mora,kroz zrake sunca ugledao sam njegove prodorne zelene oči koje su krasile to prelepo lice,osećaj je bio fenomenalan,kao da sam se ponovo rodio.

,,jesi li dobro drugar,,-upitao me je dok je držao svoju snažnu ruku na mojim vlažnim grudima.
,,jesam,hvala što si mi spasio život,,-pružio sam mu ruku dok je cela masa okolo aplaudirala dajući priznanje mom spasiocu.
,,Hodi,moraš se osušit,,-pozvao me je u svoj čamac.
,,Ovde je prelepo,,
,,Želiš li da te provozam ovim krasnim otokom,,
,,Da,,
-Dok smo se čamcem odaljavali od obale,skinuo sam se go i složio na pod garderobu kako bi se što pre osušila na suncu koje je pržilo.
,,Da se predstavim,ja sam Dražen,,
,,Ivan,,
-Dok smo se rukovali,uz osmeh je odmeravao moje golo telo,od glave do pete,on je bio samo u šorcu dok mi je pažnju privlačilo njegovo snažno preplanulo telo.
-Potajno sam ga želeo,stalno sam razmišljao o onom spajanju naših usana dok me je spasavao,nisam mogao da skinem pogled sa njegovog tela dok je cezivao štap za pecanje za svoj čamac.

,,Ne znam Dražene kako da ti se zahvalim što si mi spasao život,,
,,dešava se,,
,,Obično nisam toliko ne oprezan,ali bio sam fasciniran morem,ni sam ne znam kako sam uspeo da padnem,,
,,hehe,Hrvatsko primorje je najljepše na svijetu,nisi ti prvi turista koji vamo upada,,
,,Kakvo more takvi i momci,,-na taj kompliment nije ostao ravnodušan,značajno me je pogledao dok sam se ja onako go pružio po čamcu.
-Krenuli smo što dalje od turističkih brodova koji su oko nas kružili,kada smo bili potpuno sami na praznom moru,Dražen je skinuo donji deo garderobe i prišao mi,bio je prelep,kurac mu je bio tvrd kao kamen ukrašen neverovatno velikim jajima.
-Legao je na mene,mirisao je na more,prijala mi je njegova blizina,toplota,dok smo se ljubili,trljao se o moje telo,osećao sam se kao u raju ali ustvari i bio je raj ali na moru gde je postojalo samo uživanje,ljubio me je po celom telo svojim krupnim vlažnim vrelim usnama,spuštao se sve niže i stavio moj kurac u svoja usta,dok mi ga je sisao,mazio me je obema rukama po stomaku,spuštao se da oliže i moja nabrekla jaja,digao je moje noge i stavio jezik u moju guzu,lizao je sočno kao neku južnu voćku punu soka jer mi je guza nekontrolisano vlažila sa dodirom njegovog jezika.
-Legao je na pod,jedva sam čekao da osetim ukus njegovog kurca,popušio sam mnogim momcima ali on je bio nešto posebno,takav ukus nikada nisam osetio,lizao sam ga znalački kao sladoled,nisam želeo po nekoliko sekundi da ga pustim napolje,sisao sam svaki sok koji je puštao,Dražen mi je stavio svoju ruku u kosu i nežno me mazio dok je uživao u radu mog jezika.
-Naguzio sam se,Dražen je pljunuo u dva prsta i vlažio mi rupicu kako bi je spremio za svoj kurac,stavio mi ga je,osetio sa oštar bol ali uskoro je usledilo pravo uživanje,takvog ljubavnika nikada nisam imao,ljubio me je po vratu i mazio butine od čega su me poduzimali žmarci,počeo sam da cvilim od zadovoljstva,stomak mi se grčio od uzbuđenja dok je Dražen svršavao u meni,napunio me je svojom vrelom spermom,bilo je fenomenalno biti sa tim momkom,posebno iskustvo za moj ljubavni život.

-Poznanstvo sa Draženom je potpuno izmenilo tok mog odmora,odseo sam u njegovoj skromnoj kućici na ostrvu,vozio me je čamcem po celom Lopudu i upoznavao sa lepotom tog čarobnog ostrva,uživali smo po Dubrovniku u čarima sunca a noću u dobrom svetlu pod sjajem svetionika.
-Vratio sam se u Beograd pun lepih uspomena ali nema dana da se ne čujem sa Draženom mojim morskim ljubavnikom,sada znam da ću svakog leta se prepustiti uživanju sa njim jer treba što više uživati u životu.