Autobus

418
Copy the link

Hodao sam ka autobuskoj stanici. Bilo je kasno veče i bio sam pijan. Na stanici je stajao neki čovek. Osim njega nije bilo nikog drugog. Pogledao sam na sat. Bila je ponoć. Zakasnio sam na zadnji autobus. Nema veze, pomislih i stanem na stanicu. Prisustvo čoveka blizu mene mi je davalo nadu da možda zadnji autobus nije otišao, da će možda doći uskoro. Ulice su bile prazne, samo su povremeno prolazili automobili. Bilo je hladno i maglovito, ništa se nije videlo. Svetla semafora su iskakala iz magle, a svetiljke i neonski znaci su treperili. Čovek pored mene je gledao na ulicu i povremeno se okretao i zagledavao me. Okrenuo sam se i počeo šetati okolo. Blizu stanice se nalazila trafika. Bila je zatvorena i prekrivena bodljikavom ži*. Učinilo mi se da unutra stoji neki čovek. Čuo sam lavež pasa i urlike pijanih momaka nedaleko od stanice. Vratio sam se na mesto i čekao autobus. Pogledao sam na ulicu i video kako dolazi jedan autobus. Ušao sam zajedno sa čovekom i seo na sedište.Ubrzo je krenuo i bio sam zadovoljan što je došao. Gledao sam kroz prozor, ali se ništa nije videlo od magle. Vozač nije stajao na stanicama, samo je vozio, a ja nisam znao gde. Mislio sam da ne ide pravim putem. Ustao sam i prišao vozaču. On je spavao u kabini. Autobus je sam vozio. Sklonio sam vozača i zaustavio autobus. Onda sam otvorio vrata i krenuo da izađem napolje. Putnik koji je ušao zajedno sa mnom nije hteo da izađe, ostao je u autobusu. Spustio sam se dole i video da smo na nekom autoputu. Krenuo sam da koračam. Čuo sam neke zvuke preko puta. Iz žbunova su izlazili ljudi i preskakali ogradu autoputa. Prilazili su mi sporo. Počeo sam trčati i bežati od njih. Dolazili su sa svih strana. Već su bili blizu mene i krenuli su da me ujedaju. Udario sam jednog i on pade na gomilu. Tako sam ih malo zadržao i krenuo natrag u autobus. Zatvorio sam vrata i seo u kabinu. Ljudi su okružili autobus i udarali u njega. Izgledali su strašno. Upalio sam autobus i krenuo. Dugo sam se vozio autoputem. Video sam u daljini most i skretanje sa autoputa. Skrenuo sam levo i zaustavio autobus ispod mosta. Izašao sam i prepešačio ulicu. Tu je bio neki restoran. Na njemu je visio znak non stop. Ušao sam unutra i seo za sto. Naručio sam kafu. Na stolu su stajale dnevne novine. Razgledao sam ih pijući kafu i pušeći cigaretu. Svirala je tiha muzika i bilo mi je toplo unutra. Čuo sam kako neko ulazi. Žena je prošla pored mog stola i sela. Nosila je crnu odeću. Kosa joj je bila raščupana i pramenovi su joj visili sa čela. Imala je crni karmin i crni lak na noktima. Došla je konobarica da je usluži. Gledao sam devojku diskretno praveći se da čitam novine. Devojka se nasmeši i sede pored mene. Uhvatio sam je za vrat i počeo je ljubiti. Zagrizao sam i sisao joj krv. Stenjala je tiho pokušavajući da se oslobodi. Kad sam joj isisao dovoljno krvi, obrisao sam usne i odmakao se malo od nje. Ona je ostala da sedi, ispijena i mrtva. Popio sam kafu i platio. Izašao sam napolje i video taksi ispred restorana. Ušao sam u taksi i odvezao se kući. Gladio sam moje vampirske zube i ogledao se u retrovizoru. Bio sam pijan od krvi. Zaspao sam i taksista me poče drmati.
-Hej, stigli smo!
-Izvinite-rekoh i platih taksisti. On me čudno pogleda i okrene mi leđa. Izašao sam iz taksija i ušao u zgradu. Stigao sam kući pre izlaska sunca. Sunce mi nije odgovaralo je*am bio vampir. Funkcionisao sam samo bez sunca, bez dnevne svetlosti. Moja potreba za krvlju mladih devojaka nije bila velika. Dnevno mi je trebalo pola litre. Zaspao sam i probudio se u 6 popodne. Istuširao sam se i otišao na posao. Radio sam u fabrici tehnoloških materijala. Zaglušujuća buka je ispunjavala fabriku. Mašine su radile punom snagom. Oko pola 7 sam otišao na pauzu. Ušao sam u sobu i zapalio cigaretu. Kupio sam novine u restoranu. Glavna vest je bila o mrtvoj devojci u restoranu kod mostarske petlje. Devojka iz noćne smene je prijavila policiji njenu smrt, pisalo je.
-Sedela sam tu i bilo mi je čudno kako već pola sata stoji ništa ne radeći. Kad sam videla da je mrtva pripala mi je muka. Odmah sam pozvala policiju.
‘Devojka je umrla usled nedostatka krvi. Na vratu je imala ranicu od ujeda. Sumnja se da je neko isisao devojci krv iz vratne žile’
‘Nedaleko od restorana je pronađen prazan gradski autobus. Vozač je izgleda zaspao tokom puta. Ne seća se kako je došao tu.’
Spustio sam novine i zapalio cigaretu. Bilo je rizično tako, ali nisam mogao da odolim. Obično sam uzimao krv u bolnicama i davaonicama krvi. A povremeno sam nalazio kurve i vadio im krv iglama. Video sam kolegu kako mi dolazi. Seo je pored mene i pozdravio me.
-Ova noćna smena me ubija, čoveče.
-Meni ne smeta.
-Da, ti si noćna ptica.
Vratili smo se na posao i razišli. Pogledao sam devojku radnicu kako briše pod metlom. Imala je lep vrat.

U nedelju sam otišao u noćni klub. Bilo je gothic veče i klub je bio pun mladih darkera i goth devojaka. Jedna mlada devojka se stajala i pila koka kolu. Bila je sva crna i tužna. Moja žrtva, pomislih. Krenula mi je voda na usta i prišao sam joj.
-Ćao.
-Voliš gothic muziku?
-Ne volim ništa.
-Hoćeš kod mene? Imam nešto trave.
-Pa hajde, uvek sam za travu.
Otišli smo kod mene. Skuvao sam joj čaj od kamilice i ubacio joj dve smrvljene tablete za spavanje. Pušili smo travu i slušali muziku. Devojka je brzo zaspala. Izvadio sam špric iz fioke i povukao devojčin rukav. Imala je lepu belu ruku, kao kost mršavu. Nabo sam špric i uzeo joj malo krvi. Istisnuo sam špric u čašu i popio. Zavalio sam se na kauč i sklopio oči. Pretvorio sam se u slepog miša i izleteo kroz prozor. Leteo sam iznad grada, gledao ljude na ulici i automobile. Zakačio sam se za jedno drvo i zaspao. Sanjao sam lomljenje grančica drveća u šumi, izlazak meseca i žuborenje vode, nadolaženje talasa i zvuk mora. Vratio sam se kući i promenio u ljudski oblik. Soba je bila mračna i mesečeva svetlost je padala na devojčino lice. Još je spavala. Približio sam se i pogledao joj lice. Sagnuo sam se i poljubio je u usta. Devojka je spavala kao top. Nisam hteo da je budim. Otišao sam u kuhinju i skuvao kafu. Video sam senku na zidu i osetio zube na vratu.
-Hej, šta radiš to?
-Mmm…
Devojka me ugriza za vrat. Posisala mi je krv, i osetio sam se slab. Pao sam na pod. Devojka je stajala i gledala me. Sa usana joj je curela tanka linija krvi.
-Prokleta vampirko-rekao sam joj i ustao. Zamotao sam vrat krpom. Devojka zašišti i pokaže mi svoje bele zube. Bila je bledja nego malopre, i pred mojim očima je postajala rumenija i rumenija. Nikada nisam upoznao drugog vampira. Bilo mi je čudno. Uhvatio sam je za ruku i seli smo na kauč. Trljao sam joj vampirske zube i mazio je. Vampirski zubi su drugačiji od običnih i nisu se kvarili. Od detinjstva sam imao fetiš na vampirske zube.
-Nisam znao da u ovom gradu ima još vampira.
-Nisam ni ja. Mislila sam da sam jedina.
Pomazio sam joj zube. Ona me ugrize za prst. Ostali smo da ležimo na kauču. Nismo mogli prihvatiti svetlost dana. Roletne su bile spuštene i spavali smo ceo dan. Probudio sam se i video je kako se oblači.
-Ideš?-pitao sam.
-Da, moram kući.
-Javi se da izađemo nekad.
Devojka se okrene i pogleda me. Stajala je na vratima, obučena i spremna da izađe. Nije rekla ništa i izašla je napolje. Zapalio sam cigaretu i udahnuo vazduh. Znao sam da dva vampira ne mogu dugo biti zajedno. Već sam milion godina živeo na ovom svetu, a nisam mogao da umrem.

Sutradan sam otišao u motel kod autoputa na Ibarskoj magistrali. Prijavio sam se i iznajmio sobu na par dana. Stajao sam na stepenicama i gledao devojku kako se penje. Izgledala je umorna i pospana. Upotrebio sam moj vampirski pogled i hipnotisao devojku. Otišla je sa mnom u sobu. Legla je na krevet i skinula se. Izvadio sam zube i počeo joj sisati pičku. Devojka je imala menstruaciju i krv je curela niz njene noge. Obukla se i izašla je napolje. Legao sam na krevet i zaspao. Sanjao sam kako me sunce prži i raskida mi kožu i meso.