Kum I

155
Copy the link

Ovo je moja prva prica. Istinita je, kao i sve o cemu cu pisati u nastavcima.
Sve je bilo spremno. Drustvo se okupilo, bilo nas je dvadesetak. Odlucili smo da provedemo dva dana na planini. Vrijeme smo planirali provoditi u zabavi, druzenju, setnjama… Bilo je tu i ljubitelja fotografije koji su na planini imali brdo motiva za skljocanje. Pronasli smo jedan planinarski dom koji je bio sasvim dovoljan za nas, a pri tom vrlo jeftin.
Ja sam pozvao nekoliko mojih drugova, oni su zvali neke svoje. Bilo je tu i meni nepoznatih ljudi. Sa mnom je posla i moja djevojka sa kojom sam bio u vezi preko dvije godine. Nagovorio sam svoja dva druga koji su krenuli sa nama.
Noc prije polaska sam u gradu slucajno naletio na moju kumu Tamaru. Pozdravili smo se i usput sam joj pomenuo za nas plan. Ona i njena drugarica su se odmah zgledale i Tamara me upitala zasto je nisam zvao, toboze ljuta. Rekoh joj da jos nije kasno, i da ako zele da idu sa nama moze mi se javiti te veceri da potvrdi. Svidjela mi se njihova ideja, jer je njena drugarica bila izuzetno zgodna i privlacna djevojka, i pomislio sam da se muski dio drustva nece buniti sto u zadnji cas dovodim dvije jako sexy djevojke. Kazem dvije, jer je i Tamara bila djevojka fenomenalnog izgleda. Imala je bozanstvenu figuru i jebozovnu facu, ali zbog nasih porodicnih odnosa je nikada nisam posmatrao na taj nacin.
Nasi ocevi su bili vjencani kumovi, a nase porodice su bile u izuzetno bliskim odnosima, i cesto smo se posjecivali. Nikad mi nije palo na pamet da sa Tamarom pokusam ostvariti bilo kakav intimniji odnos. Bili smo dobri drugovi, znali s vremena na vrijeme zajedno izaci u grad… Bila je par godina mladja od mene (ja imam 27), i vec dugo je bila u vezi sa momkom koga sam znao iz vidjenja.
Poslala mi je poruku posle ponoci: “Nas dvije idemo, gdje i kad se nalazimo sjutra?”. Odgovorio sam joj, razmijenili smo jos par poruka oko toga i dogovor je pao.
Krenuli smo oko 5 sati popodne, i sat vremena kasnije smo se nasli ispred planinarskog doma. Predivan ambijent nas je sve odusevio, i pozurili smo da se smjestimo i veceramo. Tamara i njena drugarica Mina su bile u sobi do nas. Ja i moja djevojka Andjela smo dobili malu sobu sa velikim krevetom, i odmah s vrata sam joj dobacio da ce krevet biti odlican za nase prljave igrice. Samo se nasmijesila, poljubila me, i krenula da se raspakuje.
Za vecerom smo se dogovarali sta cemo raditi tu noc. Dogovor je pao. Ostajemo u restoranu, da se svi malo upoznamo, a kasnije cemo donijeti nasu muziku i napraviti zurku. Primijetio sam da su Tamara i njena drugarica Mina u centru paznje muskog dijela drustva. Njima ta paznja nije nimalo smetala, cak naprotiv. Mina se pokazala kao vrlo slobodna, i naglas je otvoreno koketirala sa momcima. Tamara je bila mnogo uzdrzanija, i uglavnom je razgovarala sa mnom i mojom djevojkom. Iznenadilo me je to sto Andjela nije pokazivala ljubomoru zbog Tamarinog prisustva.
Casa po casa, alkohol je poceo da radi svoje. Neko je predlozio da igramo masne fote, i svi su sa odobravanjem prihvatili. Ja sam odmah sapnuo na uvo Andjeli: “Ljubavi, sta ako fote postanu previse masne, povlacimo li se ili idemo do kraja?”. Andjela, koju je votka vec dobro odradila, mi je samo kratko rekla: “Ljubavi, pa to je samo igra” i usput mi jezikom liznula uvo. Znala je da me to mnogo pali.
Posjedali smo u krug, prigusili svjetlo, pustili laganu muziku u pozadini i poceli smo. Krenulo je sa nekim bezazlenim zadacima, i sve smo radili uz smijeh. Usput smo i dalje pili kao ludi. Prva prava masna fota je bila da se dvije djevojke poljube pred nama, i boca koju smo vrtjeli se okrenu na Andjelu, a zatim na Minu. Poceli smo da aplaudiramo, da ih ohrabrujemo i svasta dobacujemo. Mina je odmah ustala i prisla mojoj Andjeli koja me je pogledala ispod oka, a onda je ustala i tako zazvalila Minu da smo svi odjednom ucutali. Kladim se da se svim momcima digao od tog prizora. Strasno su se ljubile nekih desetak sekundi, a kad su prestale Mina je pogledala oko sebe i kad je vidjela kako smo svi mirni rekla: “Sta je, kao da nikad niste vidjelli ovo? Nadam se da cemo do kraja dobiti neki bezobrazniji zadatak!”, nakon cega smo svi prasnuli u smijeh. Andjela je sjela pored mene, sva crvena u licu, i mazno se privila uz mene.

Nastavili su se zadaci. Zanimljivo mi je bilo da od pocetka Tamara nije dobila nijedan zadatak. Kako se nalazila sa moje lijeve strane nagnuo sam se ka njoj i sapnuh: “Kumo, tebe nocas bas nece ova boca”, na sta se samo nasmijala i rekla mi: “Nadam se da cu dobiti neki zanimljiv zadatak, ovo do sada je sve za malu djecu”. Nije moja kuma naivna, pomislio sam u sebi. Jedva sam cekao da je vidim na djelu.
Moj drug Davor je dao sledeci zadatak: naredna fota ce prvoj osobi suprotnog pola sa svoje desne strane igrati prljavi ples u krilu, najmanje 2 minuta. Boca se zavrtjela, i zaustavila se. Boca je pokazala ka Tamari. Prvo sam se zadovoljno osmjehnuo jedva cekajuci da je vidim na djelu, a onda sam shvatio da sam ja njen partner u toj igri. Andjela se ispravila u svojoj stolici i zago*no me pogledala. Znao sam da nema nazad, i igra je mogla poceti.
Tamara je sklonila svoju stolicu i zamolila Andjelu da odmakne svoju, da nam oslobodi prostor. Prisla je laptopu sa kog je isla muzika, pustila neku meni nepoznatu stvar i prisla. Tek tada sam obratio paznju na preuske gotovo providne bijele helanke koje je imala na sebi. Bila je prava sex bomba. Ovo ce biti previse, pomislio sam u sebi. Pocela je da lagano njise kukovima prilazeci mi, a onda me jednostavno opkoracila i sjela mi u krilo. Poceo je njen show. Bezobrazno se trljala o moje prepone, izvijala svoje zmijsko tijelo u ritmu muzike nabijajuci mi sise u lice. Kurac mi se digao nevjerovatnom brzinom. Osjetila je to, i samo je jos jace nabila svoje medjunozje na njega. Trljala se o njega svom druzinom, a onda je pocela da rasko*ava duks, i ostala je u uskoj majici na bretele. Ja sam prokuvao, jedva sam se odrzavao na stolici. Odjednom se Tamara okrece na meni, okrece mi ledja, a ostalima je ponudila na uvid svoje bozantsvene grudi i lice koje je jasno pokazivalo koliko uziva u tome. Naslonila se ledjima na mene, pocela je da mijesa guzom u mom krilu, i odjednom je uzela moje ruke i stavila ih na svoje grudi. Mahinalno sam ih stisnuo i ostao zbunjen cvrstinom njenih bradavica, nikad nisam osjetio takvo nesto pod prstima. U tom trenutku se cuo Davor: “2 minuta su prosla, mozete da sta*e.” Tamara je ustala kao da se nista nije desilo, a ja sam i dalje bio u cudu. Zaboga, pa ovo kao da je trajalo pola sata, nisam mogao vjerovati jos uvijek sta se upravo desilo. Cuo sam zamor oko sebe, smijeh, aplauze, cuo sam i Andjelu kako mi nesto govori na uvo, ali nisam nista razumio. U glavi mi je i dalje bubnjalo, a kurac samo sto mi nije pukao. Ovo su bili najvreliji momenti u mom zivotu.
Igra se nastavila, a ja sam kao u sali rekao da me ne biraju narednih pola sata, jer mi treba da se oporavim. Andjela mi je sapnula “Odmori se ljubavi, trebace ti snaga za kasnije.” Ali ja nisam razmisljao o tome, samo mi je Tamara bila u glavi. Nekoliko puta sam je pogledao, izgledala je kao da se nista nije desilo, potpuno odsutno je djelovala. Alkohol je dosao po svoje, poceli su padati predlozi koji su bili isuvise perverzni cak i za nas ovako pijane, neki su se poceli buniti i izbjegavati da urade zadato, i igra se polako zavrsila.
Ustali smo, ja i Andjela krenusmo u sobu. Morao sam je pojebati istog momenta. Nju ili bilo koju drugu, u tom trenutku mi je bilo svejedno. Dok smo odlazili, primijetio sam da je Tamara krenula za nama u svoju sobu. Znao sad da se u susjednim sobama sve cuje, je*u zidovi bili drveni. Usput smo se ljubili, bezobrazno sam je hvatao za guzu, u jednom trenutku sam joj zavukao ruku ispod suknjice i mazio joj ribicu. Znao sam da Tamara ide iza nas i da sve to gleda. Popeli smo se na sprat, stigli do sobe, a ja sam Andjelu pritisnuo uz vrata dok smo se divljacki ljubili. Moje ruke su bile svuda po njoj, zelio sam je nenormalno, kao nikad do tad. Cuo sam da se vrata od susjedne sobe otvaraju, znao sam da je Tamara sada u sobi. Otvorio sam nasa vrata, zgrabio Andjelu u narucje i unio je unutra. Cim sam zatvorio vrata ona se nasla na koljenima i pocela mi rukom prelaziti preko prepona. Gledala me je u oci, bio je to zaljubljen pogled, istovremeno jako perverzan, vidjelo se da me zeli. Kurac mi se trzao u pantalonama, morao sam ga izvaditi. Krenuo sam otko*avati kais, ali mi Andjela skloni ruke i nastavi sama, i dalje me bezobrazno gledajuci u oci. Samo sam zazmurio i naslonio se na zid, prepustivsi se njenim rukama. Ubrzo to nisu bile samo ruke, cim je svukla bokserice osjetio sam vreo dah medju preponama. Vec je bio tvrd kao kamen, gladila ga je rukama od korijena do vrha, a onda ga je lagano jezikom olizala od glavica do jaja. Znala je da obozavam kad mi lize jaja, i to je koristila da me izludi. Ono sto nije znala je da u tom trenutku u glavi imam nekog sasvim drugog. Mislio sa na Tamaru, zamisljao kako mi ona pusi, zelio sam da je to njen jezik. Svejedno sam uzivao. Dodatno me je palilo to sto sam znao da je Tamara u drugoj sobi, i da nas moze cuti. Andjela ga je pocela zestoko pusiti, osjecao sam da nestaje u njenim ustima. Tiho je mumlala i dahtala dok ga je lizala i gutala, postajalo je neizdrzljivo vruce. Kad sam otvorio oci vidio sam da je jednu ruku zavukla ispod suknjice i da veoma brzo trlja ribicu, bila je napaljena do bola. Lagano sam je uhvatio za kosu i povukao navise, da ustane. Poljubio sam je socno, jezici su nam se isprepletali. Jednom rukom mi je drkala kurac a drogom je i dalje masirala ribicu. Uzeo sam joj ruku, prinio je ustima i polizao. Andjelina pickica je bila ukusna kao najsladji krem, uzivao sam u njenim mirisima i ukusima.
Gurnuo sam je jako na krevet, pala je i istovremeno je radosno vrisnula. Znala je da ce biti dobro izjebana, i radovala se tome. Znao sam da je Tamara to cula, i odlucio sam da joj priustim pravu audio predstavu. Krevet se nalazio do zida koji je dijelio nase sobe. Prisao sam krevetu dok je Andjela lezala naslonjena na laktove. Zavodljivo me je gledala, mamila me je svakim pogledom. Poceo sam da je ljubim, od listova navise, jedva sam cekao da uronim jezik u njenu vrucu i vlaznu pickicu, da sisam njene sokove, ali ona je imala drugacije planove te noci. Bila je previse napaljena, nije mogla da ceka. Kad sam poceo ljubiti unutrasnju stranu njenih butina zacuo sam tiho “jebi me”. Podigao sam pogled i vidio njen molecivi pogled, ponovila je jos jednom – “Jebi me, molim te, ne mogu da izdrzim vise…”. Lagalo sam joj prstima protrljao pickicu, i rekao joj: “Ne cujem te, sta hoces?”. Prihvatila je igru, glasno je viknula “Jebi meeeee!!! Hocu da me jebes odmah sad, necu tvoj jezik, hocu tvoj veliki kurac u sebi, hocu da me rasturis sada!” Znao sam da Tamara ovo cuje, i samo sam se slatko nasmijao… Lagano sam se usunjao izmedju njenih nogu, jednu sam stavio na rame, i polako poceo kurcem da joj mazim pickicu. Odavno je nisam imao ovako vlaznu, tocalo je iz nje. Polako sam je lupkao glavicem po klitorisu, izvijala se kao luda, dahtala, molila me je “Ajde, jebi me ljubavi, molim teeeeee”. Ja sam samo htio da bude sto glasnija, i u tome sam uspio. Zapalio sam moju djevojcicu kao rijetko kad prije toga, da je samo znala ko je razlog tome… Stavio sam joj glavic u pickicu, krenuo polako da ga nabijam, i onda sam se odjednom nabio do kraja, poklopivsi je svojim tijelom. Vrisnula je jako, mislim da se culo na cijelom spratu, stisnula me svojim nogama i sama se nabila karli* na njega koliko je god mogla. Stali smo par momenata tako spojeni, mogli smo cuti kako nam srca jako udaraju. Andjela me je oborila na ledja, ne vadeci ga, udobno se namjestila i pocela je da se nabija na njega. Jahala me je kao luda, nikad nije ovoliko vatre iz nje izaslo. Prvo se dizala i spustala cijelim tijelom primajuci ga do kraja, a onda se umirila i samo mijesala guzom. Svo vrijeme je glasno stenjala, nikad nije bila tako glasna, kao da je znala da je upravo to ono sto zelim u tom trenutku. Znao sam da ne mozemo izdrzati dugo. Rekao sam joj da hocu da je jebem otpozadi, to je voljela vis od svega. Skinula se sa mene, i tako se jebozovno naguzila, gledajuci me preko ramena. Svo medjunozje joj je bilo potpuno mokro, a posto se tek izdepilirala sva se sjajima. Taj prizor me je zapalio kao da je jebem prvi put. Sagnuo sam se i jezikom presao od klitorisa do anusa, sto je ona ispratila glasnim uzdahom. Ustao sam, uhvatio je rukama za kukove i lagano ga smjestio do kraja u njenu vrucu picku. Bilo je u njoj vruce kao u paklu. Odlucio sam da joj priustim nezobaravnu jebacinu. Desnom sakom sam je lagano pljusnuo po guzu, na sta se samo nasmijala i rekla “MMmmmmmm, hocu jos!” Uhvatio sam dobar ritam, nabijao sam ga svaki put do kraja, skoro je pribijajuci uz sami zid koji nas je dijelio od Tamare. Voljela je kad je zestoko jebem, i nije mi ostajala duzna. Mijesala je guzom, a jednu ruku je provukla izmedju nogu i masirala mi jaja dok sam prodirao u nju. Lijevom rukom sam je uhvatio za kosu, snazno je povukao k sebi, a desnom sam je snazno opalio po guzi. Vrisnula je jako: “Ajde, ajde ljubavi, daj mi ga, jebi svoju malu droljicu, rasturi me…” Prvi put sam od nje cuo takve rijeci, i to me je dodatno raspalilo. Povukao sam je za kosu, podigla je gornji dio tijela i prislonila je svoja ledja na moja prsa. Uhvatio sam je cvrsto za sise objema rukama i kratkim ubodima je jebao snazno. Culo se kako nam se znojava tijela sudaraju, ljubio sam joj vrat, snazno stiskao bradavice. Jednu sam ruku spustio i snazno joj poceo masirati klitoris. To je bilo previse za nju, odjednom je pocela da se grci sva, a po stisku misica njene pickice sam znao da svrsava. Pocela je bukvalno da vristi “Aaaaaaahhhhh, svrsavam ljubavi, ne mogu vise, svrsavammmmmm”. Dok se grcila ja sam ga polako gurao i vadio, htio sam da produzim trenutak sto je vise moguce. Polako se smirivala, i kad je konacno bila gotova okrenula se i pocela da snazno drka moj kurac. Legla je na ledja, namjestivsi glavu tacno ispred mojih prepona, cekajuci da eksplodiram. Osjetila je da sam pri kraju i uz nekoliko poteza njenog jezika sve sto se skupljalo u meni te veceri je izletjelo vani. Snazno sam svrsio, zalivsi spermom njeno oznojeno lice i kosu. Drkala ga je dok poslednja kap sperme nije izasla, lizala ga je dok nije skroz splasnuo. Djelove sperme koji su pali oko usta je prstima pokupila i polizala ih, onda je ustala i posla u kupatilo. Strovalio sam se na krevet, umoran i znojav, pod utistok ovog sjajnog tucanja. Vratila se ubrzo, i privila uz mene. Zaspala je, a ja sam razmisljao o tome sta je sve Tamara mogla cuti za to vrijeme. No, kako sam bio umoran zaspao sam i ja nedugo potom. Ne sjecam se jesam li nesto sanjao
Ujutru sam se probudio vrlo rano. Odmah nakon budjenja su mi se po glavi poceli vrzmati detalji od sinoc. I pored sjajnog sexa koji je zacinio taj prelijepi dan, meni je na umu bila Tamara. Morao sam je imati, odlucio sam dok mi je djevojka spavala pored mene. Posto ona inace duze spava odlucio sam ustati. U sobi nismo imali nista za pice, pa sam nakon kratkog tusiranja posao u restoran. Za divno cudo, kad sam usao u njemu je bila samo jedna osoba – Tamara. Bila je sama za stolom, sva zamisljena i pila je caj. Primijetila me je odmah, i njen izraz lica se skroz promijenio.
Prisao sam njenom stolu.
“Dobro jutro kumo, jesi se naspavala?”
“Jesam, a ti kume?”
“I ja sam lijepo spavao. Mogu li da ti se pridruzim?”
“Naravno, samo izvoli kume.”