Ženina frendica Maja

3483
Copy the link

Maja i moja bolja polovica frendice su od djetinjstva.Skupa su odrastale,čak mi je žena i rekla da su kao klinke malo i istraživale i experimentirale sexualno iskustvo!Udala se i život ju je odnio u drugi kvart.Kad god je dolazila kod nas,bilo s mužem ili solo uvijek je bila izrazito izazovno obučena!Dekolte je uvijek bio na izvolte,uske hlače,kratke suknje i slično!Osmjeh,gledanje ispod oka,slučajni dodi*ve je to bio dio onoga što sam smatrao potpuno normalnim,do jednom!Udavala se susjeda,cijela ulica pozvana na svadbu pa tako i mi i Maja!Maja je imala haljinu boje šampanjca malo iznad koljena i velikim otvorom na leđima!Žena košulju i suknju malo kraću od Majine i samostojeće,tange ne moram ni pisat iz njih ne izlazi!Svadba bješe ko svadba i šta da se priča,parada pijanstva i kiča i poznata cura u bijelom!Nekakav motel sa ogromnom salom i srećom jeftinim sobama!Još prije sam od jednog poznanika nabavio neku tekućinu u maloj vrećici,rekao je da se stavi pod jezik i pusti da se otopi,veli da kita stoji 24 sata!Negdje oko ponoći sam mislio zapalit sa ženom u sobu sagriješit bludno nekoliko puta i zapalit ujutro doma!Na svu sreću Majin muž je već oko 20 sati bio mrtav pijan,trebalo ga je ili smjestit u sobu ili odvest doma.Ipak ću ga odvest kod nas doma gdje će i Maja prespavat,tako je na brzinu dogovoreno!Maja je išla s nama,ma mogu napisat bez beda sa mnom jer on nije bio svjestan uopće gdje je!Istovarili smo ga smjestili u krevet i zapalili nazad,gledajuću ju iznenadila me kako je vesela s obzirom na situaciju!Parkirao sam auto ona je rekla da treba sekundu i da ju pričekam!Krenuli smo s parkirališta prema sali kad mi reče da ima nešto za mene da joj pružim otvoren dlan!Pružih joj ruku i ona svoju zatvorenu šaku stavi na moj dlan i otvori,na dlanu se nađu crvene tangice!Samo mi je namignula i otišla!Ostao sam zabezeknut,šokiran a vjerujem da su mi i usta bila širom otvorena i kurac napet da je bolilo!Brzo sam spremio gaćice u džep i otrčao u wc!Ne nisam išao drkat,išao sam vidjet jel sanjam,izvadio sam tange iz džepa i pomirisao ih,božanstveno su mirisale!Vratio sam se za stol još uvijek blago šokiran!Ona je sjedila preko puta mene,zago*no se osmjehivala svako malo čašom nazdravljala,kucala se sa mnom i ženom!Osjetio sam nešto tvrdo na nozi,stavio ruku ispod i napipao štikle i Majinu nogu!Stavila je štikle na koljeno i počeo sam joj mazit list,dalje i da sam htio nisam mogao jer i ovako je već boljim gledanjem sve bilo vidljivo!Na pamet mi je pala genijalna ideja,počeo sam sve više nazdravljat svojoj ženi,povećavat količinu vina a smanjivat količinu vode!Ideje je urodila željenom reakcijom oko 23 sata,stavio sam ju u iznajmljenu sobu i vratio se na svadbu,sad je Maja bila baš u štimungu,skupa smo plesali,nazdravljali prekriženih ruku pili.U jednom trenutku je rekla da ju otpratim do auta da tamo auta tamo su joj druga kutija cigareta.Pretpostavljao sam što bi to trebalo značit al opet nisam sto posto siguran.Auto je bio dosta daleko parkiran pa nam je trebalo neko vrijeme,odlučio sam ju lagano zagrli oko struka i uhvatit za guzu,al sve opet lagano ak počne kenjat da se mogu izvuć!Stala je okrenula se kleknula i otkopčala mi šlic,izvadila nabreklu karu iz njega i počela ga drkat!Morao sam se jako suzdržavat da ju ne uhvatim za glavu ne gurnem odmah u usta i svršim,opet ću reć Maja je fakat bila božanstvena!Počela ga je pušit a ja sam mislio samo na jedno,kako što prije i neprimjetno stavit onu tekućinu pod jezik!Ustala je namjestila haljinu i krenula prema autu,ostao sam nasred parkirališta,kita viri iz hlača i opet zbunjen!Rekla je no ideš,potrčao sam,kita se klatila al me to nije zabrinjavalo,bio je mrak!Otvorila je vrata auta nešto čeprkala i dala mi neku tableticu da progutam,žuta tabletica!Sjela je na zadnje sjedište noge vani,kleknuo sam stavio noge na ramena zadigao haljinu i spustio glavu prema pičci!Pod jezikom sam osjetio da je skroz obrijana,iako volim malenu stazicu ovo mi uopće nije smetalo.Pod jezikom i prstima sam osjetio da ima malu pičku i veliki klit koji je bio jako jako osjetljiv!Sisao sam ga gurao jezik u picu,grickao usnama klit,gurao prste u picu!Stisnula me nogama da sam i htio nisam se mogao pomaknut,rekla je samo da joj gurnem prst u guzu i da ga ne vadim!Prst u guzu drugi u picu palac i jezik na klit i nabijanje prstima,odmah do kraja i brzo.Maja je bila jako vlažna,prsti su samo klizali mokra mi je bila cijela šaka!Maja je svršila jako brzo,stisnula je moju glavu rukama na picu,samo se kratko stresla i pritisak je popustio i nogu i ruku.Ustala je popravila haljinu i rekla,e sad se idemo jebat!Ne nisam izdržao,kita je još uvijek bila vani,uhvatio sam ju za struk dovukao do prednjeg kraja auta naslonio na haubu zadigao haljinu i ušao u nju svom snagom i dužinom!Stisnuo sam ju za bokove i povlačio na sebe kad sam ulazio u nju,osjetio sam koliko sam u njoj,stenjala je glasno,vidio sam guzu kako se svakim nabijanjem stišće,talasa!Okrenula se legla na haubu obgrila me nogama i opet sam bio u njoj,izvukla je ruke iz haljine i pred očima su mi se ukazale predivne sise,ne velike al predivne!Na bradavice sam se mogao ubost koliko su stršale!Uhvatio sam ju za sise stisnuo i počeo baš žestoko nabijat.Uhvatila me za struk i povlačila na sebe,stavila si je prst u usta i sisala ga stavila meni u usta!Sisao sam joj prst i suzdržavao da ne svršim,usporavao,na trenutak ostao u njoj i stao,al nisam mogao dugo izdržat,ona se počela nabijat na njega,nogama me povlačit na sebe kad sam stao!Izvadio sam kitu van valjda u zadnji tren da ne svršim u nju,stisnuo glavić ona se spustila uzele ga u usta!Pustio sam glavić osjetio kako mlazovi sperme izlaze iz njega,ona je gutala sve,tek kad se do pola spustio izvadila ga je van!Ustala obrisala rukom usta,uhvatila me rukom iza vrata i stavila jezik u usta!Ne moram reći da mi ljubljenje poslije svršavanja u usta nije omiljeno al tad mi uopće nije smetalo!Igrali smo se jezicima poput dvoje tinejdžera koji se prvi put ljube!Maja se stvarno znala ljubit,sisao sam joj jezik,lizao usnice,grickao ih,lizao vrat!Uhvatila me za kurac,spremila ga u gaćice,zakopčala šlic,popravila opet haljinu i pitala,jel idemo u sobu ili nazad na svadbu!Otišao sam opet do rece*ije i zatražio sobu,rece*ionar iako pripit me čudno pogledao,kao pa već jednu imaš!Soba je mirisala na jeftin osvježivač i cigarete!Ušli smo u nju sjeli na krevet,zapalili cigarete i počeli pričat!Mislim nije nama bilo do priče,znali smo zašto smo ovdje al cigareta poslije jebanja je gušt!Rekla mi je da mi je dala neku tabletu za potenciju,mislila se s mužem jebat al je to propalo,kasnije sam saznao da to nije slučajno!Ugasila je cigaretu,sjela mi u krilo polako otkopčavala košulju,počela lizat vrat jezikom prelazit po tijelu do bradavica!Lizala je bradavice sisala i grizla,ne pretjerano bolno al se niti malo nježno.Otkopčala hlače i svukla ih skupa sa gaćicama!Kita je stajala kao jarbol na jedrenjaku!Skinula je svoju haljinu i tek sad na svjetlu sam mogao vidjet da stvarno ima božanstveno tijelo!Dvoje djece koje je rodila nisu ostavile nikakav trag na njoj osim reza,oboje je rodila na carski rez!Zato je valjda i imala malenu pičkicu,predivne usmine obrijana kako sam i mislio skroz!Rekla je da joj je ovo prvi put da je s drugim muškarcem od kad je prohodala s mužem,draga moja meni je to stvarno nebitno!Popela se na krevet stala iznad mene,prste stavila u usta oblizivala ih i dirala se po pički,stiskala si sisu!Počeo sam drkat drugom rukom prelazeći po njenom listu.Spuštala se polako,uhvatila kurac i samo sjela na njega,spustila tijelo na moje i počela me ljubit!Osjetio sam njene sise,uhvatio ju za kosu povukao malo nazad vidio sam u očima da ju boli drugom rukom ju udario po guzi,trgnula je glavu naprijed,nabila se još jače i rekla da mogu svršit u nju,taman joj je završila menga!Podigao sam se u sjedeći položaj i počeo joj sise sisat,ljubit,lizat!Samo je sjedila na meni i lagano se njihala,nije bilo nabijanja,žestine,primila me za kosu naslonila glavu na moj obraz,to je trenutak koji kao da je vječno trajao!Malo je ubrzala njihanje,zagrlio sam ju ustao se dok sam još bio u njoj i spustio ju na krevet,stavio joj noge na moja ramena izvadio kurac i vidio da je glavić skroz crven i ogroman,protrljao ga par puta po usnama i klitu,samo je rekla da je jako vrel i da joj to paše!Legao sam na nju ne stavljajući kurac u pičku nego trljao klit pokretima kukova!Pogledala je po sobi i rekla da ima ideju,ustala se i skinula ogledalo sa zida!Stavila je ogledalo na pod kleknula iznad njega i rekla da ju jebem zguza!Nevjerojatan je osjećaj gledat kurac s druge strane kako nestaje u pički,ona se sagnula i gledala!Gledao sam kurac kako nestaje u njoj,sise koje se njišu,velike bradavice koje su bile tik iznad ogledala!Spustila se na laktove gurnula ruku ispod i trljala si klit,uhvatila mene za jaja i stiskala ih povlačila!Jednom rukom sam ju primio za kosu i počeo čupat drugom udarat po guzi!Sve je jače stiskala jaja,prelazila na klit pa se skroz spustila i počela trljat po guzi!Osjetio sam da neću još dugo moć izdržat pa sam počeo sve brže nabijat!Kosu joj nisam,čupao sam ju,izvila se u struku i osjetio sam da je i ona jako blizu!Taman kad je počela jako brzo i glasno disat,stenjat navlažio sam joj čmar i gurnuo prst u njega,jauknula je!Svršavala je stvarno glasno,stiskajući mi kurac pičkom,osjetio sam kako mlazovi izlaze iz mene,mogu samo zamislit kako ona to osjeti!Iako sam svršio nisam ga vadio,samo malo usporio nabijanje,na sreću ni on se nije spuštao!Kad sam ga izvadio van vidio sam kako je par kapljica palo iz pičke na ogledalo,okrenula se i vidjela na glaviću jednu kapljicu,uhvatila je kitu i polizala tu kapljicu!OPet smo goli ležali i pušili!Rekla je da hoće pod tušem!Al to nekom drugom prilikom!