Strast prosuta kapljicama rose…

Copy the link

Evo sad te trenutno gledam kako citas moj tekst na svom monitoru i jednostavno nisam se vise mogao suzdrzati morao sam ti prici tiho, na prstima da te ne uznemiravam dok me citas. Spustio sam se kao povjetarac i udisao tvoje zanosne mirise. Moje usne su poljubile tvoju kosu kao crvenu travu a na tebi sam osjetio osmijeh kao ispunjenje tvoje jedne male zelje. Ne brojim svoje poljupce jer kad ih dajem, dajem ih bezbroj kao sto sebe uvijek dajem u potunosti. Nisam mogao odoljeti a da ti ne poljubim uvce. Da, lagano sam svojim rukama sklonio tvoju kosu i otkrio malo, sakriveno uvo kojeg je priroda tako skladno izvajala. Malo sam ga grickao a ti si osjetila moje disanje, cula si kako se moja dusa spaja sa mojim tijelom. Uvce je bilo samo uvertira za tvoj neodoljivi vratic koji me je tako privukao da sam morao sletiti na njega i pokupiti sa njega najsladji med. Ljubio sam ga centimeta po centimetar. Osvajao sam teritoriju ali ne kao vojnik vec kao sto leptir osvaja svaki dan samo za sebe. Tvoje lice je bilo upereno ka nebu koje je bilo nisko tako nisko da su svi mirisi i zvuci iz atmosfere bili sakupljeni pod njim kao pod kakvim nenategnutim satorom. Osjetio sam u tebi napetost a ja nisam znao kako da zaustavim svoje ruke dok su se tvoja pluca toliko punila a tvoje disanje se spojilo sa mojim pulsom. Tvoja ogrlica se jednim krajem spustala prema njedrima i moje su usne pratile taj smjer. Prosla si mi rukama kroz kosu i ja sam shvatio da ti moje prisustvo vise nije strano. Nisi cekala moje nove poteze vec mi lagano otkopcala prva dva dugmeta u kosulje. Svila se uvijala pod tvojim ruzicastim noktima. Jednim potezom sam te okrenuo u stolici i pogled ti se utopio u mojim maslinastim ocima. Rasirila si mi kosulju i moja bijela koza je bljesnula a dlacice na prsima ukovrdzale se stidljivo od tvog prisustva. Rukama si presla preko njih i one su osjetile pravo olaksanje. Tako si njezna, a tvoje jagodice prolaze preko njih kao po travnatom tepihu. Otkopcala si mi potpuno kosulju i zavratila kosulju. Podigla si se malo i sjela na kraj kompjuterske stolice, poljubila njezno moje bradavice a ja onako na koljenima izvio sam se kao da se predajem bogu. Potpuno uzivam u tvojim poljupcima koji istrazuju moj torzo. Strop mi je nizak, hocu da poletim, da dotaknem nebo. Ruke ti se kace za moje bubrege i cvrsto se kao u divlje macke penjes prema mojem pazuhu sa obe strane. Ostaju njezne crvene linije kao tragovi u snijegu. To me je toliko uzbudilo da sam kao vrbova grana sletio u tvoja njedra i zagrizao tvoje grudi onako sakrivene. Prvo dugme je jednostavno popustilo pod naletom mojim a ostala dugmad se sama razbjezase i kosulja se kao pecina pod naletom Alibabe otvori a ispod koje su se pojavilo veliko bogastvo, tvoje prekrasne oblikovane grudi. Moje su se usne izgubile u njima. Ljubio sam te tako strasno, ljubio kao da mi je to zadnji dan sa tobom. Nisam mogao zapostaviti tvoja ramena koja su me prosto mamila da ih dotaknem usnama. Kosulja ti je padala sve nize i nize a ja sam se osjecao sve uzvisenije. Nisam se mogao zaustaviti a ne vjerujem da bi ti to zeljela pa sam zato nastavio ljubiti tvoje njezne ruke. Podigao sam tvoju desnu ruku i egzoticnim pusama istrazivao tvoj dio tijela koje je sakriveno ispod njih. Tu si osjetljiva, osjecam to. Svaki moj dodir za tebe je mali strujni udar. Spustam se nize i stizem do tvog ljepuskastog pupka. Jezikom prelazim preko njega i zalazim u njegovu unutrasnjost. Osjecam tvoje disanje kako se ubrzava dok moji prsti nemaju vremena vec se igraju sa tvojim bradavicama. Grudi polako nadolaze i sve su cvrsce i cvrsce. Noktima mi prelazis preko ledja i na njima pravis male i velike nepravilne krugove. Prepustio sam tvoje grudi gravitaciji a ja sam lagano otkopcavao tvoje farmerke. Otkucaji srca su te otkrili. Polako si dolazila do tacke kad je trebalo napraviti korak i preci na drugu stranu, na stranu strasti i eroticnosti. Izvjezbane ruke kao par divljih konja skinule su tvoje farmerake. Bijele gacice tvoje zabljesnule su moj iris u ocima i ja sam ostao zasljepljen tom bijelinom. Ostao sam slijep u ruskoj bijeloj noci i kao takav jedino sam se predao svojim instiktima. Zasao sam ti medju noge i ljubio butine, koljena i sve do zglobova i prstiju. Okrenuo sam te na stomak i dalje se jezikom igrao oko tvojih donjih ekstremiteta. Koza, njezna i suva povijala se pod mojim izmiksanim dodirima jezika, usana i prstiju. Potpuno sam se spojio sa tobom dok si mi ti bila okrenuta ledjima i igrao se sa tvojim grudima koje su padale prema patosu. Ti si princeza sunca i vode-morao sam da ti sapnem na uvce da cujes kako izgleda moj bariton dok uziva u tvojim carima. Zatim sam te podigao na noge i ljubio te strasno u tvoje napucene usne i sa njih skupljao kapljice rose. Jezici su nam se spojili i onako spojeni natjerali nasa tijela da se dodirnu kao rijeka i obala. Dok smo se ljubili ti si otkopcala moje hlace a one su kao na toboganu skliznule dole. Uzeo sam te oko struka, podigao i odnio u pravcu izvora zivota. Vrata kupatila su se otvorila pod pritiskom nasih tijela i mi smo vec bili pod vodenim slapovima.
Dok sam ti zabijao nokte oko struka, dotada je voda ispod tusa vec dobijala svoj prirodni pad. Usli smo kao jedno ispod vodopada i na sebi dotakli toplu tecnost. Voda je pokazivala tvoju zenstvenost, a moju muskost. Svojim mekanim prstima uzeo sam spuzvu prepunu sapunice i lagano prelazio preko tvojih bijelih dunja, dok je voda pravila vodene tokove i granicila se sa fantastikom.
Kleknuo sam lagano i spustio se na cetiri noge kao ispred boginje. Zubima sam zagrizao gacice, otkinuo ih jednim potezom. Lagano sam zario svoje spremne prste u tvoju cvrstu zadnjicu i divio se prekrasnim sumovitim predgradjem nestvarnog parka tvoje zenstvenosti. Ruza ti je tako prelijepa da mi je dah nestao u adamovoj jabucici. Sapunica se slijevala preko tvog tijela, a ja sam ljubio svaku tvoju povrsinu. Voda je mijenjala cud i bivala sve hladnija i to mi je bio trenutak da te stavim u svoje krilo i iznesem napolje na kopno. Uzeo sam crnu maramu i zavezao ti oci. Izmesao sam svoje poljupce i peskir, zatim lagano obrisao svaki dio tvoga tijela. Spustio te na krevet i usnama dodirivao tvoj venerin brijeg, vulkan koji samo sto nije ekslodirao. Ti si princezo svojim rukama obuhvatila moju kosu i sa nedostatkom vazduha cupala svaku pomisao da se zaustavim dok je moj crveni djavo radio ples po tvojoj zabranjenoj zoni, ljubeci prekrasne usnice. Nije ni prosao stampedo crnih leptirova u tvojoj glavi a ja sam ti skinuo maramu sa ociju, otvorio tvoj pogled ljubeci tvoje usne boje narandze. Vidjela si me u svoj svojoj velicini, dotakla mog kraljevskog orla , i spustila ga da sleti u tvoju vlaznu dolinu. Zaplesali smo prekrasno labudovo jezero i u ritmu smo osvajali dan i noc. Dodirnuli smo svaku zvijezdu na nebu i postali jedno tijelo, jedna dusa i jedan ostvareni san. Bila si svjesna da trenutak slobode zelis dozivjeti u svakom pogledu, a ja sam bio presrecan sto si mene izabrala jer u svakoj minuti biti dio tvog bogastva za mene je bila samo cast…